Najpierw trzeba sobie uświadomić jak ważną rolę pełni internet w życiu wszystkich ludzi. W ciągu ostatnich lat internet okazał się najbardziej opłacalnym kanałem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Także promocja w tych czasach w większości mieści się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują wielkie pieniądze w reklamę w mediach społecznościowych czy w reklamy w Google AdWords.
Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W skali miesiąca wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też nadmienić, że nawet 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://drive.google.com/drive/u/4/folders/1uzPIlwla2YFKl7ZHQQrgn0dyfdvGdLzb . Statystyki mówią, że aż 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% użytkowników klika tylko w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, które mają na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale podlegające zmianom algorytmy Google muszą być nieustannie monitorowane tak, aby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby usunąć wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promocję strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to gwarancja większej rozpoznawalności marki, zaufania wśród klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!