Najpierw trzeba sobie uświadomić jak ważną funkcję w życiu wszystkich ludzi pełni internet. To właśnie internet stał się głównym kanałem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Również promocja w tych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują wielkie pieniądze w kampanie reklamowe w social media lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również dodać, że aż 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://www.levelrank.net/ . Statystyki mówią, że aż 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszystkie działania, mające na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale podlegające zmianom algorytmy Google muszą być nieustannie obserwowane tak, aby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Najważniejsze jest to żeby wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!